ترفند هوشمندانه جذب در قرآن که هیچکس درباره آن بحث نمی کند

Wiki Article

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اینکه ارتعاش خواسته و هدفتان را به درستی به کائنات بفرستید، دو فاکتور بسیار مهم و موثر وجود دارد. هر ارتعاشی که بفرستید به سمت شما جذب می شود.

برای در اختیار گرفتن ذهن و کنترل افکار ساده ترین راه ممکن تمرین کردن است. البته باید اصول و قوانین درست تمرین کردن را بدانید تا نتایج را در زندگی خود ببینید.

استفاده از قانون جذب در زندگی، به رعایت اصول ساده ای نیازمند است. در این قسمت ما این اصول ساده را بصورت گام به گام برای شما آورده ایم.

احساس رضایتمندی در ذهن شما باعث ایجاد فرکانس به کائنات می شود و همان رضایتمندی بیشتر وارد زندگیتان می‌شود .

سپیده مرسی بخاطر اطلاعات خوبتون من حرفاتون باور دارم...

لازمه اینکه بتوانید احساساتتان را کنترل کنید این است اول باید اختیار ذهنتان را به کل در دست بگیرید .

این قانون نشان می‌دهد که با حذف چیزهای منفی از زندگی می‌توانید فضا را برای دستیابی به چیزهای مثبت آماده کنید. بر اساس این اصل محال است که فضایی کاملاً خالی در ذهن و زندگی انسان وحود داشته باشد بلکه این فضا بیا مثبت است  یا منفی. پس مهم است که ما این فضاها را با مثبت بودن پر کنیم.

پارامتر دوم این است که در چه بازه زمانی و با چه تکرار این ارتعاش را ارسال می کنید؟ برای این که به آن چیزی که می خواهید برسید باید ارتعاشش را به صورت مداوم بفرستید.

پس بر اساس قانون جذب وقتی به هر چیزی فکر می کنید و یا به موضوع توجه می کنید در حال فرستادن ارتعاش آن هستید و کائنات با توجه به ارتعاشی که از شما دریافت می کنند آن چیز را وارد زندگیتان خواهند کرد.

بسیاری از افراد جذب سوال می کنند که آیا قانون جذب در روابط عاشقانه هم تاثیر گذار است؟ آیا قانون جذب در مورد عشق هم عمل می کند؟ بدون شک بله!

اکنون وقت آن رسیده است که یک زندگی شاد و زیبا را در کنار عشق خود تجسم کنید. با تمام وجود احساس کنید که عاشق شده اید و عشق تان هر لحظه در کنارتان است. تصور کنید که آرزوی شما از قبل برآورده شده است و اکنون با شریک رویاهای خود در یک رابطه ی بی نقص بسر می برید.

داشتن باور و ایمانی سست، می تواند مانعی برای رسیدن به آرزوهای شما باشد. بنابراین انگیزه داشته باشید و با تأیید و تکرار مداوم، ایمان واقعی را در دل خود زنده کنید.

پارامتر اول این است که در قانون ارتعاش شدت و قدرت ارتعاشی که می فرستید چقدر است؟ پس به این نکته توجه کنید که ارتعاش تان را با چه شدت و قدرتی میفرستید.

Report this wiki page