سئو و ترفند 5 ثانیه ای برای سئو

Wiki Article

قبل از هر کاری یک آنالیز دقیق و جامع از سایت خود تهیه کنید، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و مشکلات را یک به یک از سر راه بردارید.

این فرآیند باعث می شود ترافیک رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو مانند گوگل به سمت سایت شما هدایت شود.

به نظر من اینکه سئو چیست اصلاً مهم نیست. مهم اینکه بتونیم از راه هایی که گوگل سر راهمون قرار میده استفاده کنیم و به نتایج دلخواه برسیم. ممنون از ایده خوبتون. منتظر نظرات کارشناسان دیگری که در زمینه سئو فعالیت می‌کنند هستم

خوشحالیم که مورد توجه شما قرار گرفته است. پیشنهاد میکنیم سری هم به کتابخانه سایت بزنید.

زمانیکه عبارت "سئو" را در گوگل جستجو میکنیم با تعداد بیشماری صفحه و مقاله مختلف مواجه میشویم که هریک تعاریف و مفاهیم متفاوتی را برای آن ارائه کرده است.

من سئو رو تشبیه می کنم به مکان یه مغازه، شما میتونین یه مغازه شیک تو کوچه پس کوچه ها داشته باشین، با اینکه شیکه ولی چون کسی از جلوش رد نمیشه و دیده نمیشه طبیعتا کسی هم وارد هم نمیشه، اگه همین مغازه شیک رو تو یه جای شلوغ و یه مکان مناسب داشته باشین، خب مشتریای بیشتری هم واردش میشن، سئو هم همینه، اینکه کمک کنه بهتر دیده بشین

به نظر من فضای وب ایران در آستانه بلوغ و حرفه ای شدن خودش قرار داره و با چنین اطلاع رسانی های مفید و همه گیر؛ دیگه مثل سابق هرکسی نمی تونه ادعای فضل و کمالات در این زمینه کنه؛ مشکلی که قبلا شدیدا به چشم می خورد و گاها بعضی افراد با دور زدن گوگل موفقیت به دست می آوردن و برای خودشون تبلیغات گسترده ای به راه می انداختن، و خوشبختانه دیگه خبری از چنین وقایعی نیست.

شما فرمودید که این دسته بندی در صفحه اول گوگل است ولی اعلام نکردید که برای چه عبارتی جایگاه کسب کرده است.

به نظر من سئو یکی از راه های بهتر دیده شدن توی فضای وب هست. ولی متاسفانه خیلی از افراد از سئو سو استفاده می‌کنند و با استفاده از روش های سئو کلاه سیاه سعی در دور زدن قوانین گوگل می‌کنند.

آخرین اخبار و پستها را از طریق ایمیل دریافت کنید فعالیت های سئوکار

سئو یعنی کمک به درک هر چه بهتر گوگل از محتوای صفحه. ابتدا به کمک اصول تکنیکال صفحه را کشف و ایندکس می کند و بعد به کمک سئو داخلی و خارجی به گوگل کمک می فهمانیم محتوای صفحه بیشترین ارتباط را با کلمه سرج شده توسط کاربر را دارد.

گستردگی مفهوم سئو موجب میشود هرشخص به فراخور تجربه و دانش خود تعریف متفاوتی از آن ارائه نماید.

برای اینکه بتونی پیروز این جنگ باشی، هم باید در نبردهای داخلی برنده بشی و هم نبردهای خارجی که با رقبا داری!

در تجارتی که قواعد آن به سرعت در حال تغییر هستند زمان ارزش بسیاری زیادی دارد. برای موفقیت در سئو زمان را مدیریت کنید.
اگر از انتقال صحیح فرآیند مطمئن هستید و همه چیز به درستی انجام شده، بایستی صبر کنید. متاسفانه در چند ماه اخیر گوگل به شدت با مشکل ایندکس مواجه شده و گزارشات زیادی در این باره در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

خوشحالیم که این صفحه مورد توجه شما قرار گرفته است. نظرات این دوستان را در قالب یک کتاب الکترونیکی نیز جمع آوری کرده ایم که در بخش کتاب های سئو به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد.

هرکس بهتر حرف دل کاربر و نیاز اصلیش رو بفهمه و اون رو به بهترین شکل ممکن برطرف کنه، برنده مسابقه است.

سئو در رابطه با استانداردهایی سخن می‌گویید که قرار است به شما کمک ‌کند تا ارتباط بهتری با مخاطبین خود ایجاد کنید.

به نظرم سئو موضوع جدیدی نیست، بهینه سازی در کسب و کارهای فیزیکی هم وجود داشته، این سوال‌ها و سوال‌های مشابه که در کسب و کارهای غیرآنلاین چالشی جدی است، در فضای آنلاین هم چالشی اساسی است که نیازمند تفکری برای بهینه سازی و راه حل‌هایی از جنس سئو است.

لینک سازی به دو بخش اصلی داخلی و خارجی تقسیم میشود. لینک سازی داخلی موجب میشود که گوگل درک درستی از ساختار سایت و ارتباط موضوعی صفحات داشته باشد و لینک سازی خارجی ارزش و اعتبار هر صفحه در فضای اینترنت را مشخص میکند.

در طول انجام پروژه نیز با ارائه گزارشات ماهانه و اطلاع رسانی های به موقع اعتماد ایشان را به استراتژی خود تقویت کنید.

نمی‌توان یک نسبت یا درصد برای لینک‌سازی و تنوع مشخص کرد. شرایط زیادی بر این مدل تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار است و برای هر سایت متفاوت است.

برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو کارهای زیادی می بایست انجام شود. یادگیری اصول اولیه سئو بسیار مهم می باشد و مهمترین اصل در این فرایند یادگیری برنامه ریزی می باشد.

وقتی داشتم نظرات کارشناس های سئو رو توی این صفحه میخوندم به نکته جالبی رسیدم. تقریباً نظرات متخصص های ایرانی خیلی بهتر، دقیق تر و جذاب تر از خارجی ها بود.

یک سوال : من دامنه ای دارم که چند سال پیش و صاحب قبلی دامنه که خارجی بوده با کلمه های کلیدی بی ربط لینک سازی خارجیش انجام شده ، چند تا از لینک های خارجی رو برسی کردم با کلمات بی ربط به من لینک داده شده ، چه کاری باید انجام بدم که نتیجه خوب بگیرم ؟ لینک ها diavow کنم یا کاریشون نداشته باشم و لینک های خوب بسازم

گستردگی مفهوم سئو موجب میشود هرشخص به فراخور تجربه و دانش خود تعریف متفاوتی از آن ارائه نماید.

بعد از خوندن نظرات و البته ویدیوی ارزشمند داشتم به این فکر می‌کردم که تعریف من از سئو چی می تونه باشه. من سئو را به بالارفتن از یک کوه تشبیه می‌کنم. این کوهنوردی می‌تونه به تنهایی ( فریلنسر) یا به صورت جمعی انجام بشه ( تیم سئو ) انجام بشه.

مولوی داستانی دارد با عنوان فیل، و ماجرایش این است که فیلی در تاریکی به شهری آورده شد. مردم خبر شدند و خواستند فیل را ببینند. و چون فیل از آتش می ترسید، قرار شد تعدادی، در تاریکی بروند و بعد بیایند و به بقیه هم بگویند که فیل چیست و چون است. رفتند و هر یک در تاریکی دستی بر فیل کشیدند. و آنگاه که بیرون شدند، هر یک چیزی گفت، یکی گفت فیل را بادبزنی دریافته (آنکه بر گوش فیل دست کشیده بود) و دیگری فیل را طنابی دانسته بود (آنکه از دم فیل آویزان شده بود) و دیگر بهترین دوره آموزش سئو فیل را ستونی یافته بود (آنکه پای فیل را در آغوش کشیده بود).

Report this wiki page